AVVI laguntzaile birtualak etxebizitzen salmenta eraberritu du, etxeak eraiki aurretik bisitatzeko aukera ematen baitu

Trivima enpresa gipuzkoarrak AVVI (Salmenta Interaktiborako Laguntzaile Birtuala) garatu du, etxebizitzen komertzializazio-prozesua erabat aldatzen duen soluzio berritzailea. Laguntzaile birtualak “euren etxebizitzak eraiki baino askoz lehenago bisitatzeko aukera” eskaintzen die erosleei, nabarmendu du Martin Gonzalez Tolosak, Trivimako bazkide eta zuzendari komertzialak. Irtenbide berriari esker, “esperientzia interaktiboa, pertsonalizatua eta inmertsiboa egin daiteke, edozein lekutatik, erabakiak hartzeko modua optimizatzeko”, ziurtatu du.  

AVVI Trivimak garatua izan zen erabat 2024an, “higiezinen salmenta erabat aldatzeko helburuarekin”, azpimarratu du euskal enpresaren ordezkariak. Bere abantaila nagusien artean “salmenta epeak murriztea eta konbertsioa handitzea ahalbidetzen duela” aipatu du. Horrez gain, “higiezinen promozioetarako sarbidea errazten du, hauek eraiki aurretik eta desplazamenduen beharrik gabe, eta hori sekulako aurrerapena da”, gaineratu du. 

Orain arte, bisita ugari egin dira laguntzaile birtualarekin, “bezeroek oso balorazio positiboa izan dute, eta haien errealismoa eta erabiltzeko erraztasuna nabarmentzen dira”, dio González Tolosak. Irtenbide berriari esker, AEDAS Homes etxebizitza sustatzailearekin elkarlanean aritzeko aukera izan du.  

Arkitektura birtuala

Donostiako enpresak arkitektura birtualeko zerbitzuak eskaintzen ditu, eta hainbat teknologia aplikatzen ditu, hala nola errealitate birtuala eta errealitate areagotua. “Arkitektura birtuala muga fisikoak gainditzen dituzten espazio digital murgiltzaileak sortzea bezala ulertzen dugu, 3D inguruneetan esperientzia interaktiboak ahalbidetuz”, azaldu du Martin Gonzalezek.  

“Uste dugu arkitektura birtuala etorkizuna dela, espazioak diseinatzeko, esploratzeko eta esperimentatzeko modua eraldatzen baitu”, aurreratu du. Errealitate birtual eta areagotuarekin arkitektura “estatikoa erabat murrizten da, eta ingurunea bizia bihurtzen da, edozein lekutatik eskuragarria”, aitortu du. Eta hainbat sektore iraultzen ditu: “diseinua, hezkuntza, turismoa eta urruneko lankidetza, lehen pentsaezina zena posible eginez”, azpimarratzen du.  

Euskal enpresak industria, etxebizitza eta kultura sektoreetan egiten du lan. Eta batez ere Espainian eta Estatu Batuetan jarduten du. “Merkatu berrietan aukerak aztertzen ari gara, gure aplikazioak eta teknologiak zabaltzeko”, aitortu du zuzendari komertzialak. Euskal konpainiak etorkizuneko helburu gisa ezarri ditu “higiezinen sektorea eraldatuko duten soluzio teknologikoak garatzen jarraitzea, merkatu berrietara zabaltzea eta berrikuntza digitalean erreferente gisa finkatzea higiezinen merkaturatzerako“, adierazi du.  

Euskal enpresen artean berrikuntza bultzatzeko, enpresa txiki eta ertainetatik konpainia handietaraino, SPRI Taldeak Hazinnova, BDHI Konexio edo Innobideak bezalako berrikuntzarako programak eta laguntzak ditu.