ETEtan berrikuntza mugatzen duten oztopoak
Enpresa askok oztopoak dituzte berrikuntzaren alde modu eraginkorrean egiteko. Sarritan, arazo horiek ez daude baliabideen edo teknologiaren faltarekin lotuta, antolakuntza-faktoreekin eta faktore estrategikoekin baizik:
- Epe laburreko ikuspegia: Berrikuntza gastu gisa ikusten dute inbertsio gisa beharrean.
- Sistematizazio falta: Berrikuntzako ekimenak puntualak dira eta ez dira enpresaren estrategian integratzen.
- Zailtasunak daude teknologia berriak azkar eta modu eraginkorrean txertatzeko.
- Talentuaren kudeaketa: Profil espezializatuen edo berrikuntza sustatzeko antolaketa-kultura baten falta.
Errealitate hori aldatzeko, enpresek berrikuntzaren ikuspegi integrala izan behar dute, kostuak optimizatzetik eta kalitatetik harago doana. Beharrezkoa da produktuan, merkatuan eta bereizgarritasun lehiakorrean oinarritutako negozio-ereduak garatzea.
Oztopo horiek gainditzeko prestakuntza-ibilbidea
Innobideak Prestakuntza da enpresei beren gaitasun berritzailea mugatzen duten oztopoak gainditzen laguntzeko diseinatutako berrikuntza arloko prestakuntza-ibilbidea. Saio praktikoetan estrategiak jorratzen dira, honetarako:
- Ideiak irtenbide bideragarri eta berezi bihurtzeko.
- Prezio hutsean oinarritutako lehia egiteari uzteko eta merkatuan hobeto desberdintzeko.
- Berrikuntza sistematizatu, jasangarria eta neurgarria izateko.
- Talentuaren, digitalizazioaren eta jasangarritasunaren bidez, balio-katea indartzeko.
- Teknologiak bizkor barneratzeko eta negozio-estrategiarekin lerrokatzeko.
Innobideak Prestakuntza 2025eko gai garrantzitsuak
Programa diseinatuta dago lantaldeak produktuei, zerbitzuei, prozesuei eta negozio-ereduei aplikatutako berrikuntzan trebatzeko eta saioak bloke tematiko hauetan daude antolatuta:
- Enpresaren estrategia eta berrikuntza: Estrategiak, etorkizuneko negozio-ereduak eta zaintza lehiakorra definitzea eta erraz zabaltzea.
- Aldaketaren eta antolaketa-kulturaren kudeaketa: Talentuaren kudeaketa, antolaketaren konpromisoa, lidergoa, negoziazioa eta taldeko lana.
- Berrikuntza prozesuetan eta balio-katea: Etengabeko hobekuntza, efizientzia supply chainen, serbitizazioa eta eraldaketa digitala.
- Bezeroaren orientazioa eta merkatua: Bezeroan, marketin digitalean eta produktu eta zerbitzu berrien garapenean oinarritutako kultura.
- Jasangarritasuna eta inpaktu soziala: Ekonomia zirkularrak, ESK, GJH eta negozio-eredu jasangarriak.
- Baliabideen kudeaketa eta finantzaketa: Kudeaketa ekonomikoa, jabetza industrial eta adimenduna eta berrikuntzan inbertitzeko estrategiak.
Estrategiaren bitartez berrikuntzaren alde egitea: hazteko beharrezko erronka
Berrikuntza beren estrategiaren barruan sartzen duten enpresek lehiakortasuna hobetzeaz gain, hazkunde jasangarrirako aukerak sortzen dituzte. Gakoa da berrikuntzaren kultura ahalegin puntualen mende ez egotea, baizik eta ikuspegi egituratu eta neurgarrian oinarritzea.
Onlineko modalitatea | 3 orduko saioak | Doakoa
Eman izena eta bihurtu berrikuntza zure enpresaren zutabe estrategiko.