Automozioaren euskal sektorea negozio-aukera berriak aztertzen ari da Txinan

Automobilgintzaren euskal sektoreak nazioartean hedatzen jarraitzen du, negozio-aukera berriak aztertuz. Zehazki, sektoreko 18 euskal enpresa joan den astean Tech-Day batean parte hartu zuten, eta beren produktuak eta gaitasunak Txinako jatorrizko ekipamenduen (OEM, ingelesezko siglen arabera) fabrikatzaile baten zuzendaritzari eta erosketa-ekipoei aurkezteko aukera izan zuten, Wuhú eskualde industrial garrantzitsuan. Ekitaldia Automozioaren Euskal Klusterrak (ACICAE) eta Eusko … Read more

Leer más >

Automozioko 13 euskal enpresa sektoreko erosketa eta hazkunde estrategietan sakondu dute Detroiten, BasqueTrade eta ACICAEren eskutik

Automobilgintzako hamahiru euskal enpresak enpresa-misio batean parte hartu dute Michigan estatuan, bereziki Detroit hirian, sektore horren motorra Estatu Batuetan. “Tier1” (produktu amaitua markei ematen dieten lehen mailako hornitzaileak) eta “OEM” (jatorrizko piezen edo ordezko piezen ekoizleak) delakoen Ipar Amerikako erosketa eta hazkunderako estrategiak ezagutzea izan da misio honen helburua. Ekimena, ACICAE Automobilgintzako Euskal Klusterraren eta SPRI Taldeko … Read more

Leer más >

Europako Ekialdeko automobilgintza sektoreari buruzko txostena

Ekialdeko Europa automobilgintzako industria globalaren eskualde giltzarri bihurtzen ari da, lan-kostu erakargarria eta inbertsiorako baldintza egokiak dituelako, baina baita produkzioaren pisua handitzen ari delako eta hornidura-kate globalean duen zereginagatik ere. Hungaria, Errumania eta Serbia bezalako herrialdeak industria-inbertsio berrietarako estrategikotzat jotzen dira, eta euskal enpresentzako aukera zehatzak eskaintzen dituzte sektorean. Basque Trade & Investment erakundeak egindako … Read more

Leer más >

ASEAN eskualdeko automobilgintza merkatuaren aukera eta gakoak

Hego-ekialdeko Asiak automozio-industrian hazkunde etengabea erakusten du, hazkunde ekonomiko egonkorra, erosahalmenaren handitzea eta gobernuen zein inbertitzaileen interesa direla medio. 600 milioi biztanle baino gehiago eta ia 2 bilioi dolarreko BPG dituen eskualdea nazioartekotzeari begira lehentasunezko eremua bihurtu da sektorearentzat. ASEAN industriarentzako ‘hub’ estrategiko bilakatu da, bere merkatu erakargarriari eta gero eta handiagoa den esportazio-paperrari esker. … Read more

Leer más >

Errusiako automobilgintzari buruzko txostena: Atzeraka doan merkatu baten aukerak

Desazelerazioa gorabehera, automobilgintza da Errusiako Federazioaren industria-sektore nagusietako bat. Errusiako ibilgailu-merkatuan geldialdia nabaria da. 2019an, ekoizpena %2,5 murriztu zen, 1,3 milioi unitatera jaitsiz, eta barne-merkatuak ez du 2 milioi unitate gainditzen. Joera negatibo hau areagotu egin da atzerriko fabrikatzaileen plantak ixtearekin eta inbertsio-kontratu bereziek (SPIC) sortutako ziurgabetasunarekin, hau da, inbertitzaileentzat tresna estrategiko nagusietako bat. COVID-19aren … Read more

Leer más >

Automobilgintza sektorearen gakoak Tailandian: ASEANerako sarbidea hub finkatu batetik

Tailandia bihurtu da Hego-ekialdeko Asiako ibilgailu ekoizle eta esportatzailerik handiena, eta gaur egun dago munduko ekoizpen-rankingean 11. postuan, baita OECDtik kanpoko hirugarren esportatzaile nagusia ere. Herrialdeak hub industrial eta logistiko gisa jokatzen du ASEAN eskualde osoan, OEM nazioartekoen inbertsio garrantzitsuak erakarriz —batez ere japoniarrak— eta balio-kate integratu, garatu eta esportatzaile sendoa eraikiz. Urtero 2 milioi … Read more

Leer más >

Brasilek bere automozio industria bultzatzen du osagaien sektorea indartuz

Automobilgintzaren merkatuak partaidetza handia du munduko industria-egituran. Brasilen, BPG industrialaren % 22 inguru da. 2018an, munduko ibilgailuen ekoizpena 96,3 milioi unitatekoa izan zen, eta horietatik 2,8 milioi Brasilen ekoitzi ziren. Horrek munduko zortzigarren ibilgailu ekoizle handiena izatea ekarri zuen, Txina, Estatu Batuak, Japonia, India, Alemania, Mexiko eta Hego Korearen atzetik. Merkatuaren tamainari dagokionez, urte berean … Read more

Leer más >

Maroko Afrikako automobilgintza-sektoreko ekoizpenaren buru mantentzen da

Automobilgintzaren sektoreak automobilaren produkzio-prozesu osoa hartzen du bere barne, eta industria-sare oso zabala eratzen du. Sare hau, honako enpresa hauek osatzen dute: automobilaren fabrikatzaileak, 3. mailako enpresak (TIER 3), 2. mailako lehengaien hornitzaileak (TIER 2) eta sistemen, azpisistemen eta osagaien hornikuntza-kateko goragoko mailetara ekartzen duten 1. mailako fabrikatzaileak (TIER 1). 2014an, Marokoko Gobernuak Industria Azeleratzeko … Read more

Leer más >

Argentinak automozio industria sektore estrategiko gisa mantentzen du

Urteko lehen seihilekoa amaituta, industriako aldagai nagusien portaerak zeinu negatiboekin jarraitzen du, handizkako salmentek izan ezik; izan ere, horiek motorizatu egin ziren gobernu nazionalak duela gutxi abiarazi duen “Ekaina 0km1 Plana” abian jartzearen ondorioz. Handizkako salmentei dagokienez, ekainean 36.501 ibilgailu merkaturatu ziren, aurreko maiatzean baino % 30,6 gehiago, eta iazko hil berean baino % 34,1 … Read more

Leer más >