Txostena: Automozioari buruzko ohar teknikoa

Nazioarteko enpresek jarrai dezakete Turkia produkzio-zentro modura ikusten. Turkia munduko 14. Ibilgailu-fabrikatzaile handiena da, eta 2022an 1.3 milioi ibilgailu inguru ekoitzi zituen. Turkiako ekoizle handiena Ford Otosan da, eta ondoren Oyak Renault, Toyota Turquía, Tofas eta Hyundai. Auto lantegi gehienak Ekialdeko Marmara eskualdean daude, batez ere Kocaeli, Bursa eta Istanbul hirietan. Nahiz eta 2030era begira … Read more

Leer más >

Automobilgintzako osagaien merkatuaren negozio-aukerak eta -aukerak EE.UU.

Estatu Batuak dira gaur egun bigarren merkatua ibilgailu arinen ekoizpenari eta salmentari dagokienez, %20ko eta %11ko kuotekin, hurrenez hurren. Era berean, ekoizpen-instalazioen kopuruan ere bigarren postuan daude, guztira 73 ekoizpen-planta dituztelarik. Ibilgailuen elektrifikazioari dagokionez, herrialdea mundu mailan hirugarren postuan dago ekoizpenari dagokionez, eta ibilgailu astunen merkatuan, bigarren lekuan dago salmentetan eta munduko bigarren ekoizle handiena … Read more

Leer más >

Eusko Jaurlaritzak zibersegurtasuneko euskal ekosistema aurkeztu du Txekian

Eusko Jaurlaritzak “zibersegurtasuneko euskal ekosistema” aurkeztu du Txekian, SPRI Taldeak Euskadiren eta Txekiaren arteko harreman estuak direla-eta antolatutako jardunaldi batean. Azken urteotan asko garatu eta sendotu dira bi herrialdeen arteko harreman instituzional eta enpresarialak, ikusi da interes ugari partekatzen dituztela eta elkarren osagarri izan daitezkeela hainbat alderditan, eta hartara, ahalegin berezia egin da loturak estutzeko … Read more

Leer más >

Txostena: Automobilgintza Argentinan

Urteko lehen seihilekoa amaituta, industriako aldagai nagusien portaerak zeinu negatiboekin jarraitzen du, handizkako salmentek izan ezik; izan ere, horiek motorizatu egin ziren gobernu nazionalak duela gutxi abiarazi duen “Ekaina 0km1 Plana” abian jartzearen ondorioz. Handizkako salmentei dagokienez, ekainean 36.501 ibilgailu merkaturatu ziren, aurreko maiatzean baino % 30,6 gehiago, eta iazko hil berean baino % 34,1 … Read more

Leer más >

Automozio sektoreko euskal enpresek euren eskaintza aurkeztu diote Alemaniako fabrikatzaile bati Mexikon

Mexikoren, Estatu Batuen eta Kanadaren arteko merkataritza libreko akordio berria (TMEC) sinatu izanak mugatu egin du merkataritza libreko gune horretara kanpotik sar daitezkeen automozioko osagai eta ibilgailuen kopurua. Eszenatoki komertzial berri horretan, sektoreko enpresa asko ahaleginetan dabiltza eskualdean duten hornitzaile-katea osatzeko.   Mexikon lan egiten duten automozioko osagaien hogei bat euskal enpresarekin eta zerbitzu- eta … Read more

Leer más >

Errusiako automobilgintzari buruzko txostena: Atzeraka doan merkatu baten aukerak

Desazelerazioa gorabehera, automobilgintza da Errusiako Federazioaren industria-sektore nagusietako bat. Errusiako ibilgailu-merkatuan geldialdia nabaria da. 2019an, ekoizpena %2,5 murriztu zen, 1,3 milioi unitatera jaitsiz, eta barne-merkatuak ez du 2 milioi unitate gainditzen. Joera negatibo hau areagotu egin da atzerriko fabrikatzaileen plantak ixtearekin eta inbertsio-kontratu bereziek (SPIC) sortutako ziurgabetasunarekin, hau da, inbertitzaileentzat tresna estrategiko nagusietako bat. COVID-19aren … Read more

Leer más >

Automobilgintza sektorearen gakoak Tailandian: ASEANerako sarbidea hub finkatu batetik

Tailandia bihurtu da Hego-ekialdeko Asiako ibilgailu ekoizle eta esportatzailerik handiena, eta gaur egun dago munduko ekoizpen-rankingean 11. postuan, baita OECDtik kanpoko hirugarren esportatzaile nagusia ere. Herrialdeak hub industrial eta logistiko gisa jokatzen du ASEAN eskualde osoan, OEM nazioartekoen inbertsio garrantzitsuak erakarriz ?batez ere japoniarrak? eta balio-kate integratu, garatu eta esportatzaile sendoa eraikiz. Urtero 2 milioi … Read more

Leer más >

Brasilek bere automozio industria bultzatzen du osagaien sektorea indartuz

Automobilgintzaren merkatuak partaidetza handia du munduko industria-egituran. Brasilen, BPG industrialaren % 22 inguru da. 2018an, munduko ibilgailuen ekoizpena 96,3 milioi unitatekoa izan zen, eta horietatik 2,8 milioi Brasilen ekoitzi ziren. Horrek munduko zortzigarren ibilgailu ekoizle handiena izatea ekarri zuen, Txina, Estatu Batuak, Japonia, India, Alemania, Mexiko eta Hego Korearen atzetik. Merkatuaren tamainari dagokionez, urte berean … Read more

Leer más >